Ogólny program konwentu

Autor: aDiego
24 lutego 2006

Prelekcje:
  • Panel portali internetowych
  • Panel wydawców
  • Panel tłumaczy
  • Społeczeństwo globalnego ryzyka, czyli czego mamy się bać i dlaczego wszystkiego - Milena Wójtowicz
  • Piraci z Karaibów - Maciej Nowak-Kreyer
  • Dlaczego kochamy Gwiezdne Wojny, a nienawidzimy Powrotu Jedi? - Jacek "Spider" Strzyż
  • Armie w fantasy: organizacja, strategia, taktyka, logistyka - Yakuz
  • 1938: Polska i Czechy vs III Rzesza - Litwin
  • Zmysły, śmierć i diabeł, czyli średniowieczny Danse Macabre - Witold Jabłoński
  • Szalone dzieje Florencji - Romuald Pawlak
  • Karły na dworach i w literaturze - Romuald Pawlak
  • Podróże Wikingów - Marcin Wieczorek
  • Magia, zabobony, i gusła, jak czarowało się kiedyś jak czaruje się dziś - czyli wszystko o tajemnej wiedzy - Rodmin
  • Zoroastryzm i mitologia starożytnej Persji - Tomasz Wnuczek
  • Oryginał, a remake - Michał 'qiuntus' Pawłowski
  • Kosmologia dla opornych - Piotr "Neratin" Florek
  • EVP & ITC - czyli komunikacja ze zmałymi poprzez współczesne środki zapisu - Eldarion
  • Święty Graal Święta Krew - Squirel
  • Czarownice w teorii i w praktyce, czyli o historii i tradycjach białej magii - Squirel
  • Mrówki z Armii Czerwonej - Werbat
  • Zielnik odmiennych stanów świadomości - Ilona Lentas
  • Marzenia senne - Ilona Lentas
  • Tyranosaurus Sapiens - Sellcode
  • Liczby Boga - Sellcode
  • Wizje końca świata w literaturze i filmie - Michał Studniarek
  • Język mężczyzn a język kobiet - Anna Studniarek
  • Sprzedawczycy - Jacek Komuda
  • Prostytucja w średniowieczu - Jakub Stefański
  • Cyberpunk i okolice. Gdzie się kończy rzeczywistość a zaczyna fikcja? - Cezary Frąc
  • Bogowie starożytnego Egiptu - Dorota Żywno
  • Archetypy i mitologia w "Gwiezdnych wojnach" - Dorota Żywno
  • Jak sprzedać świat czytelnikowi - czyli o technikach narracyjnych science fiction - dr Paweł Frelik
  • Remiksy fantastyki - spojrzenie teoretycznie przychylnego a praktycznie sceptycznego obserwatora - dr Paweł Frelik
  • Cuda skalpela, czyli co może współczesna medycyna - Agnieszka "Ignite" Hałas
  • Półludzie - mity urzeczywistnione - Ewa Białołęcka
  • Twórcy bogów i potworów - Piotr W. Cholewa
  • Geniusze zła - Piotr W. Cholewa

Program konwentu:

  • Spotkania autorskie,
  • Prelekcje tematyczne,
  • Spotkania redakcyjne,
  • Panele dyskusyjne,
  • Konkursy,
  • Koń - kursy,
  • Turnieje,
  • Pokaz walk rycerskich,
  • Pokaz wschodnich sztuk walki,
  • Pokaz iluzjonistyczny,
  • Projekcje filmów fantastycznych,
  • Przedstawienie teatralne,
  • LARP-y,
  • Gry fabularne,
  • Gry bitewne,
  • Gry karciane,
  • Gry planszowe,
  • Gry komputerowe,
  • Manga i Anime
  • Wieczór poetycki,
  • Wystawa prac plastycznych,
  • Księgarnie i stoiska z akcesoriami fantastycznymi.

Powyższe, wyliczone atrakcje są wpisane w następujące bloki tematyczne, pozwalające na lepszą orientację wśród ponad 150 punktów programu:

  • Blok spotkań z pisarzami i redakcjami pism o tematyce fantastycznej,
  • Blok prelekcji o tematyce fantastycznej,
  • Blok dyskusji i prelekcji popularno - naukowych,
  • Blok prelekcji poświęconych grom fabularnym,
  • Blok konkursów dotyczących wiedzy o różnych aspektach fantastyki,
  • Blok projekcji filmowych,
  • Blok kultury japońskiej, mangi i anime,
  • Blok gier fabularnych,
  • Blok gier bitewnych,
  • Blok gier karcianych i planszowych,
  • Blok gier komputerowych
  • Blok LARP-ów,
  • Blok ogólnokulturowy.


blog comments powered by Disqus