Kraina snów - LARP

Autor: aDiego
24 lutego 2006

"Pewnego dnia spadła na nas ciemność. Zmierzch nadszedł gwałtownie i niespodziewanie, plącząc myśli, a w serca wlewając ołowiany lęk. Wielu postradało rozum, wielu pomarło z grozy, widząc jak dzień rozpływa się i pęka...
Jaki zły demon zdołał uśpić bogów i chaos wprowadzić między światy?
Na skraju tego kosmicznego bałaganu, którego nie sposób nazwać rzeczywistością wylądował skurczony świat, zwany przez tubylców Midgardem. Tuż za nim pojawił się zaginiony Avalon spowity kłębami mgły, a w ślad za nim z otchłani nieświadomości wypłynęła nigdy wcześniej nie istniejąca Utopia, która wcisnęła się w szczelinę między dwoma poprzednimi sąsiadami.
Niewiele wody zdążyło upłynąć w Rzece Czasu, nim mieszkańcy tych trzech krain, na drodze ekspansji rozpoczęli budowę nowej chimerycznej rzeczywistości."

Powstała w ten sposób nowa, w której nasi uczestnicy będą toczyć ciężką walkę o przetrwanie i kształt nowego świata. Gracze będą mogli występować w pojedynkę lub łączyć się 3-4 osobowe drużyny. Dla chętnych dostępne też będą ciekawe role MPC-ów.
LARP odbywać się będzie w konwencji fantasy, dopuszczalne są jednak drobne odstępstwa wynikające ze specyficznej konstrukcji świata gry. Podstawowe profesje dostępne graczom to różnej maści wojownicy, złodzieje, czarodzieje, kapłani, żebracy, wolni i niewolni chłopi, zbóje, upadłe niewiasty, cnotliwe damy, chłopcy stajenni, wędrowni handlarze, muzycy, kuglarze i wiele innych postaci...
Walka odbywać się będzie za pomocą tzw. bezpiecznej broni, czyli drewnianej w przypadku graczy i metalowej u części NPC-ów. Dlatego dobrze by było żeby gracze, o profesjach wojowniczych byli fizycznie przygotowani do odgrywania swych ról.

Prosimy też wszystkich uczestników LARPA o przygotowanie strojów w konwencji fantasy, gdyż zapewni to klimat naszej zabawie i uatrakcyjni samą grę. 

Do zobaczenia na KONTURZE.



blog comments powered by Disqus