Sekcja RPG

Autor: aDiego
27 lutego 2006

Główną część programu Labiryntu stanowią sesje RPG. Sesje będą odbywały się w dwóch blokach: od 10:00-16:00 i od 16:00-22:00. Między innymi prowadzone będą:

  • 7th Sea
  • Dungeons & Dragons 3rd Edition
  • In Nomine
  • Legenda Pięciu Kręgów
  • Neuroshima
  • Paranoia XP
  • R.I.F.T.S.
  • Warhammer
  • Zew Cthulhu

Poniżej znajdziecie opisy niektórych sesji, jakie rozegrane zostaną na Labiryncie:

  • "9177 Hornsund" - 2 MG, 6-8 graczy, gra ekstremalnych temperatur i nienazwanej grozy
    by Karloss G & Surmik

Informator Polskiej Akademii Nauk:

Witamy w Polskim Domu pod Biegunem. Mamy sierpień 1978 roku, i po raz pierwszy w historii stacji badawczej naukowcy i inni pracownicy spędzą na Spitsbergenie zimę. W związku z powyższym pracownicy naukowi z całego kraju proszeni są o przesłanie do głównej siedziby PAN-u (adres na końcu informatora) swojego zgłoszenia. Aktualnie poszukujemy chętnych na następujące stanowiska:
- magnetyk
- lekarz
- sejsmolog
- meteorolog
- mechanik
- radiooperator
- geolog
- geomorfolog
- oceanolog
- klimatolog

Misja naukowa rozpoczyna się 1 listopada 1978 roku i potrwa do września 1979 roku. Po szczegółowe informację proszę dzwonić pod warszawski numer Zakładu Badań Polarnych i Morskich Polskiej Akademii Nauk.

Jan Szupryczyński, kierownik wyprawy

  • Legenda Pięciu Kręgów
    by Fenran

Kilkanaście lat temu zdarzyło się, że kilka miejscowości odwiedził tajemniczy mnich kumoso, którego jedynym dobytkiem był flet. Przychodził, grał na nim, i znikał, równie nagle, jak się pojawiał. Działo się tak, gdy w samurajskiej rodzinie, zamieszkującej w wiosce bądź osadzie, rodziło się dziecko.

Minęły lata, a wszystkie dzieci, których pierwszym usłyszanym dźwiękiem była melancholijna melodia fletu, rosną zdrowe i silne, a zdają się być obdarzone niezwykłymi przymiotami ciała i ducha. Przypadek?
Czwórka z tych dzieci przeszła już ceremonię dorosłości i wkroczyła w nowe życie...

  • Dungeons & Dragons 3E
    by BajMic

Halruaa. Znudzeni przygodami bohaterowie już od jakiegoś czasu zajmują się prowadzeniem magicznego biznesu, ale ostatnio jest coraz gorzej. Są spłukani. W pewnym momencie zostają świadkami śmierci czarodzieja, a klucz odbezpieczający wszystkie drzwi i pułapki jego wspaniałej wieży dostaje się w ich ręce. Co zrobią śmiałkowie?

Przygoda dla 4-6 doświadczonych postaci (ok. 10 poziom).

  • Dungeons & Dragons 3E
    by Gambit

Cóż może być bardziej groźnego dla poszukiwaczy przygód niż spotkanie ze smokiem, czy demonem? Na pewno tajemniczy, nieznajomy starzec, który umiera "w ramionach" jednego z członków drużyny, na drodze w lesie. Na dodatek ostatkiem sił wręcza drużynie dziwny zwój, z mapą doliny, na której charakterystycznym znakiem "x" zostało wskazane wejście do podziemi. Jakby tego było mało, niedługo po pochowaniu staruszka drużyna rozbija w pył grupę bandytów, którzy najwyraźniej kogoś szukali. To jest prawdziwe niebezpieczeństwo. Ale i tak, pomimo oczywistych znaków, po kilkudniowej podróży, grupa bohaterów staje u stóp doliny wskazanej na mapie. Gdzieś tam znajduje się wejście. A oni chcą je znaleźć...

Przygoda dla 5-6 doświadczonych postaci (ok. 7-10 poziom).
Skład drużyny: Postacie przygotowane przez MG, drużyna zbalansowana
Założenia sesji: Dungeon Crawl, pół heroic, świat nieokreślony
Wymagania: Gracze zaznajomieni w co najmniej podstawowym stopniu z systemem

  • Paranoia XP
    by Ceti

Jesteś Deproblematorem (Troubleshooter) w służbie Komputera zarządzającego Alpha Complex - potężnego podziemnego miasta, ostatniej ostoi ludzkości. Twoim zadaniem jest rozwiązywać problemy wywołane przez komunistów, mutantów i tajne stowarzyszenia. Tak w ogóle, to ty też jesteś mutantem i członkiem tajnego stowarzyszenia. Co zrobić? Wrobić innych, najlepiej z własnej drużyny. Ty otrzymasz nagrodę, oni zostaną ukarani.

Paranoia XP to najnowsza edycja gry łączącej ciemne wizje Orwella i Kafki z humorem kreskówek o Strusiu Pędziwiatrze. Czy jesteś w stanie przechytrzyć Komputer i innych agentów? Czy będziemy musieli wyjąć twojego klona z opakowania?
Karty postaci przygotowane przed grą. Sesję poprzedzi 15 minutowa nauka zasad gry.
Wskazana znajomość podstaw języka angielskiego.

  • Legenda Pięciu Kręgów
    by Luigi

Drużyna złożona z 4-6 samurajów, wśród których jest shugenja (mag) i namiestnik, przybywa do wioski, w której od pewnego czasu w tajemniczych okolicznościach giną ludzie. Panem wsi jest wielce zasłużony, dumny wojownik, którego nader łatwo urazić i który potrafi dzięki swym wpływom naprawdę bardzo utrudnić życie. Jego słabością jest jedyny syn - ponoć chory śmiertelnie i nie wiadomo dlaczego ukrywany przed wiatem.
Gdy tylko drużyna rozgości się w miejscowym zajeździe, wśród wieśniaków rozchodzą się plotki o kolejnym dziwnym zaginięciu - zniknęła bowiem młoda dziewczyna. Ojciec błaga o pomoc namiestnika, sugerując, iż w grę wchodzić może czarna magia... Pan wioski utrzymuje, że sam odnajdzie zaginioną, bagatelizując sprawę...
Czy namiestnik zacznie przeprowadzać śledztwo? Czy korzystając ze swych uprawnień, poprosi o pomoc przebywających akurat w wiosce samurajów, którzy jako ludzie honorowi z pewnością nie odmówią mu, ichoć przez czas jakiś zajmą się tajemnicą wioski?

  • Dungeons & Dragons 3E
    by Xavier

W małej miejscowości zwanej Dębową Knieją dzieją się ostatnio dziwne rzeczy. W niewyjaśnionych pożarach giną zasłużeni mieszkańcy. Czy dzieje się tak przez czwórkę nowoprzybyłych nieznajomych z Neverwinter? Czy paladyn, kapłan, zwiadowca i mag zdolni byliby do takich przestępstw? Czy to, że podają się za sługi Pana Poranka - Lathandera jest prawdą, czy może marną przykrywką? Czy okażą się bohaterami? Wszystko to zależy od Was!

Przygoda dla czterech postaci na trzecim poziomie. Postacie przygotowane przez MG. Do wyboru paladyn, kapłan, łotrzyk, albo czarodziej. Sesja będzie w konwencji heroicznej. Dobrze by było gdyby gracze znali mechanikę DnD 3E.

W małej mieścinie położonej niedaleko Detroit od pewnego czasu zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Najpierw mieszkańcom zaczęły ginąć różne drobiazgi, po jakimś czasie ginęły coraz ważniejsze dla ich życia rzeczy. Po jakimś miesiącu od pierwszych kradzieży, bo tak te zjawiska określali mieszkańcy, zaginął pierwszy człowiek. Przez jakiś czas w mieścinie zapanował spokój, jednak jakiś czas później tajemnicze kradzieże znowu zaczęły się powtarzać. Zaginął kolejny człowiek. Tym razem mieszkańcy wioski postanowili wszcząć poszukiwania. Gdy już nadchodziła noc i chcieli wracać do wioski, jeden z mieszkańców trafił na ślad oleju wiodący od miasteczka ...

Przygoda dla czterech postaci, karty bohaterów przygotowane przez MG.

Zapraszamy wszystkich do odwiedzin na zniszczonej Ziemi. To Ziemia na której ludzie są mniejszością walczącą o przetrwanie i odzyskanie swojego dziedzictwa. Ziemia na której prawie wszystkie stare i zapomniane legendy brutalnie wkroczyły w rzeczywistość. Ziemia gdzie magia i psionika współistnieją z zaawansowaną technologią. Witajcie w świecie RIFTS®

Losy Ziemi toczyły się swoim tempem, w XXIw nastąpił rozkwit nauki - tzw Zloty Wiek ludzkości - postęp w medycynie i w nauce pozwolił na wyeliminowanie większości chorób oraz postępy w cybernetyce i bionice

Państwa zaczęły prześcigać się w tym kto jest lepszy - naukowy wyścig trwał do czasu gdy ktoś popatrzył na to z boku i stwierdził: "Po jaka cholerę my to robimy? Kto z tego skorzysta?" - odpowiedź była jedna - wojsko i wojskowe zastosowania super ludzi. Złota era bardzo szybko zmieniła się w rasowy wyścig zbrojeń, który doprowadził do zmniejszenia do minimum wymiany międzynarodowej.

Do pierwszej poważnej potyczki z udziałem najnowszych technologii doszło pod Guada Marta w Ameryce Pd - 12 Glitter Boys (Assault Enhanced Armor odporny na laser, uzbrojony w railguna o prędkości ponaddźwiękowej) uderzyło na 40-tysieczne miasto bronione przez 24 czołgi, 2000 żołnierzy. 800 rannych żołnierzy i 13000 cywilów przetrwało atak - jeden z Glitter Boyów został zniszczony...... Po tym incydencie napięcie międzynarodowe wzrosło bardzo szybko i nikt nie jest w stanie stwierdzić, kto pierwszy nacisnął guzik....

W przeciągu minut zginęło 80% ludzi, wyzwalając tym samym ogromną ilość energii psychicznej, wystarczającą aby otworzyć szczeliny w czasoprzestrzeni i połączyć Ziemię ponownie z innymi wymiarami.

Część tej energii zamieniła się w energie magiczna, część w psioniczną, a na Ziemi pojawiły się stwory z innych wymiarów. Niektóre z nich są bardziej przerażające niż jakiekolwiek potwory z ziemskich legend....

Otwarcie Szczelin nastąpiło 22 XII 2098
po około188 latach zwanych Ciemnymi Wiekami wprowadzono w Coalition States (pozostałości USA) Post Apokaliptyczny Kalendarz
Obecnie jest 108 P.A. czyli wg naszego kalendarza 2394 czyli prawie 300 lat od Otwarcia Szczelin Skrótowy opis Ziemi:
- Pojawiła się ponownie Atlantyda podnosząc ogólny poziom mórz o około15m.
- W większości legendarnych/magicznych miejsc typu Stonehenge, Piramidy w Gizie, Wyspa Wolin, Taj Mahal etc. występują silne lub bardzo silne węzły magiczne (ley nexus) będące ogniskami sieci magicznych linii (ley lines) oplatających całą planetę
- W większości węzłów magicznych co jakiś czas otwierają się międzywymiarowe drzwi zapewniające Ziemi stały dopływ Obcych, Potworów i D-bees (Dimensional beings).
- Ludzie walczą o przetrwanie, gromadząc się wokół skupisk starej technologii. W większości tereny Ziemi ponownie pokryły się lasami, wiec człowiek musi walczyć o każdy skrawek ziemi.

+++TRANSMISSION, +0700+ 16|04|2394+++
---Sztab Sił Zbrojnych Wolnego Miasta Gdańska---
---Dowództwo 49 batalionu kawalerii---
---Skrót rozkazu dziennego dla 49 batalionu kawalerii---
1. Plutony 1, 2, 3, 4 - służba garnizonowa
2. Plutony 5, 6, 8 - służba bliskich patroli - wg standartowych tras - odprawa dowódców plutonów o 0900
3. Pluton 7 - głęboki patrol - odprawa całego plutonu o 0830
4. Pluton 9 - patrol specjalny - odprawa całego plutonu o 1000
5. Pluton 10 - rezerwa
6. Plutony specjalne 11-15 - odprawa dowódców o 0930
---Koniec Rozkazu---
---Płk Gerhard Nawrocki---
+++END TRANSMISSION +0701+ 16|04|2394+++

Halgir & Wowa zapraszają na sesję w systemie RIFTS. Jak się pewnie domyślacie drużyna stworzy 9 pluton 49 batalionu kawalerii Wolnego Miasta Gdańska. Jako że stan osobowy plutonu to 8 osób, drużyna powinna liczyć 6-8 osób. Profesje będą tylko żołnierskie. Inne modyfikacje systemu, jak również karty waszych żołnierzy, poznacie na odprawie.
Hail Danzig!!!

Jesteście mieszkańcami małej osady na zachód od Springfield. Znacie się wszyscy od urodzenia i razem lubicie spędzać wolny czas, najczęściej w małej spelunce będącej centrum towarzyskim dziury, w której przyszło wam nędznie egzystować. Lecz pewnego dnia wasz los się odmienił, do waszej małej ojczyzny zawitał człowiek oferujący pracę, i to nie byle, jaką. Pracę poza Gordville.

Przygoda stworzona dla ok. 6 graczy. Karty postaci przygotowuje MG.

Wszystko zaczęło się niecały miesiąc temu, kiedy dzięki odwadze i poświęceniu stregi Luciany, szermierza Luisa i uczonego Martina Orlando udało się odzyskać cenny syrnecki artefakt, a przy okazji ocalić siostrę szermierza. Wydawało się, że od tej chwili wszystko pójdzie gładko: artefakt zostanie metodycznie zbadany, szermierz będzie spokojny o los swojej krewnej, a Luciana i Lorenzo (jej odzyskany ukochany) żałujący tego, co zrobił, wreszcie odnajdą swoje szczęście. I rzeczywiście tak było.
Przynajmniej przez jakiś czas.
Potem, zupełnie nagle, w ciągu jednej tylko nocy, Lorenzo znikł. A wraz z nim znikł artefakt, tak pilnie strzeżony przez straż Caligarich. Czy i tym razem uda się go odzyskać?

Przygoda dla pięciu początkujących postaci, karty bohaterów przygotowane przez MG. Do wyboru: dwóch szermierzy, wiedźma Sorte, żeglarz i uczony. Znajomość mechaniki i świata niekonieczna, ale mile widziana.

Testament prezydenta-smoka Dunkelzahna wprowadził niemałe zamieszanie w szóstym świecie. Osiem największych korporacji powoli traci swoją dominującą pozycję. Rozpoczęła się nowa wojna o wpływy wsród zaibatsu. Pośród tego całego zamieszania znajduje się grupa Runnerów - czy będą chcieli uczestniczyć w Wielkiej Grze? Nagroda może być znaczna ale ryzyko... jest równie wielkie, jak zawsze kiedy chodzi o Smoki.

Sesja dla 4-5 graczy, postacie przygotowane przez MG, niemniej jednak będzie możliwość przedyskutowania i pozmieniania części postaci.



blog comments powered by Disqus