Regulamin W40k - turniej par

Autor: aDiego
27 lutego 2006

1) Turniej TL II - BoOZZ rozpocznie się 10-10-2003r. o godz. 2100 i potrwa aż do ostatniego żołnierza! Jest to typowy turniej 4FUN!

2) Na Turniej przyjmowane będą armie na 911pkt., z których będą tworzone pary.

a) Rozpiska armii musi się składać z min. 2xTROOPs. Maksymalna ilość TROOPs to 4. Do każdego TROOPs można dodać albo 1 ELITE (max. 2 w armii) albo 1 HEAVY SUPPORT (max. 2 w armii), albo 1 FAST ATTACK (max. 2 w armii). Do całości można dodać 1 HQ.

b) Wszystkie zasady specjalne tworzenia armii są nieważne (np. SW - 1 HQ na 750pkt., WB - 2 dodatkowe TROOPS zamiast FAST ATTACK lub HEAVY SUPPORT etc.).

3) Gracze zostaną podzieleni na dwie strony "Dobrą" i "Złą". TAU przydzieleni będą w zależności od potrzeb, Seeding Swarm występuje samodzielnie (spada z "nieba", jak to desantowe Tyrki) jako dodatkowa armia, w którejś z bitew.

- Dozwolone są wszystkie armie made in GW (CODEX'owe, IA, CJ, ChA etc.).

- Dozwolone są wszystkie pojazdy za wyjątkiem FLYERS i VDR (można np. wystawić Tytanów etc.). Wszystkie armie specjalne (np. Tyranid Monstrocities) muszą być zgłoszone przed turniejem (najpóźniej w piątek 10-10-2003r. do godz. 2000).

4) Dobór graczy w pary:

  • do pierwszej bitwy będzie losowy przydział,
  • do następnych bitew gracze będą przydzielani wg rankingu (dla każdej strony osobno): pierwszy z ostatnim, drugi z przedostatnim itd.,
  • jeśli z graczy nie będzie można utworzyć par to gracze bez pary będą walczyć indywidualnie,
  • po każdej bitwie będą liczone pkt. Dla każdego gracza indywidualnie (połowa VP zdobytych w bitwie przez parę plus VP za cel misji --każdy gracz ma dodatkowy indywidualny cel!), ze względu na specjalne, indywidualne zadania każdej armii dozwolone jest strzelanie, na normalnych zasadach, do oddziałów sprzymierzonych!
  • Przeciwników dobierać się będzie wg "systemu szwajcarskiego" po każdej bitwie, za wyjątkiem pierwszej.

5) Punktacja.

Za wygranie bitwy para może dostać:

  • 10 PKT. za różnicę od 0 do 300VP - remis,
  • 13 PKT. za różnicę od 301 do 650VP - małe zwycięstwo,
  • 17 PKT. za różnicę od 651 do 1250VP - duże zwycięstwo,
  • 20 PKT. za różnicę powyżej 1251VP - masakra.

VP za cel specjalny gracze dostają indywidualnie po wyznaczeniu zwycięzców.

6) Bitwy.

Bitwy trwają 5 Tur!

I - Pitched Battle (I Tura w nocy, Infiltracja, Deep Strike),

II - Recon (Infiltracja),

III - Cleans (V Tura w nocy, Deep Strike),

IV - jak I,

V - jak II,

VI - jak III.

Mam nadzieję że następnych nie będzie trzeba, ale jakbyco to scenariusze się powtarzają! (SędziaGłówny)

7) Nagrodą w Turnieju TL II - BoOZZ jest TYLKO i WYŁĄCZNIE uścisk dłoni SędziegoGłównego i Dyplom (plus zdjęcie na Gildii ;-) ).

Rozpiski należy zgłaszać na adres:

damrad@o2.pl

Pytania można kierować pod tym samym adresem lub telefonicznie 0 606 201 557.

 

Damian "Don Damiano del MIKOLAJO" Radziewicz

damrad@o2.pl

0 606 201 557



blog comments powered by Disqus