Zasady walk w budynkach

Autor: aDiego
27 lutego 2006

Zasady walki w budynkach

  1. Teren budynku - obszar między ścianami i resztkami takowych jednego modelu budynku.
  2. Jednostka - oddział posiadający WS (łącznie z Walkerami).
  3. Trudny teren - obszar po którym jednostki poruszają się rzucając dwoma kostkami i wybierając wyższy wynik, pojazdy przy wyniku rzutu 1 immobilizują się, modele z JP, Bike'y etc. przy wyniku rzutu 1 rozbijają się.

  • Cały teren budynku jest trudnym terenem dla poruszających się wewnątrz jednostek i pojazdów.
  • Jednostki mogą zajmować pozycje w budynku na parterze, I i II piętrze. Wyższe piętra są niedostępne.
  • Pojazdy mogą poruszać się po parterze jeśli ściany są wystarczająco zniszczone i gracz może umieścić tam pojazd.
  • Skimery nie mogą lądować na wyższych piętrach.
  • Do budynku jednostka może wchodzić z każdej strony.
  • Jednostki z budynku, jak i do jednostek w budynku, mogą strzelać jak w lesie (6 cali widoczności).
  • Oddziały po przeciwnych stronach budynku (na zewnątrz) nie mogą do siebie strzelać (jak w lesie).
  • Strzelanie typu Guess trafia w dach budynku i trafia wszystkie modele pod wzornikiem (na wszystkich piętrach).
  • Budynek i ściany dają Cover Save 5+.

Damian "Don Damiano del MIKOLAJO" Radziewicz

damrad@o2.pl

0 606 201 557



blog comments powered by Disqus